We hebben Ceval overtuigd om negatief om te zetten in positief door te profiteren van de huidige trends waarbij gezondheid steeds meer de standaard wordt. Geen diëten meer. Geen vragen meer die met de vinger wijzen, zoals 'vertel me eens, wat is jouw probleem? ' Omdat hun gezonde koekjes al een goede smaak hadden, konden we snel overstappen van een rationeel gezondheidsproduct naar een energiek, feel good lifestyle-merk.
„Het strategische werk was een perfecte start die ons leidde naar de creatieve ontwerpen die perfect bij ons merk pasten. Met hun enthousiasme heeft Catchafish ons weer doen geloven in ons merk.”
CINDY MERTENS - HR-manager Ceval/La Confiance
Natuurlijk is er een grote kloof tussen het plezier van verwennerij en de verhouding tussen een gezond voedingspatroon. Voor Ceval bouwen we een grote brug voor die grote kloof, waarbij we het beste van twee werelden combineren. Op die manier hebben we het merk nieuw leven ingeblazen door zijn trots terug te geven. We hebben het merklogo en de verpakking opnieuw ontworpen tot een kleurrijk spektakel waar grote citaten juichen van vreugde en de speeltuin zijn voor grappige kleine verhalen. Ze vieren allemaal het leven en de goedheid van de natuur.
2023 is succesvol begonnen met de introductie van deze 3 cookies. Binnenkort volgen de wafels in de nieuwe ontwerpen.